۷ پاسخ

بچه حتی یه روز هم بیشتر تو شکم بمونه و رسیده تر بشه خییییلی بهتره ها اگه امکانش هست یکم دیگه صبر کن

بنظرم به دکترت بگو صادقانه
اگر دلیلت قانع کننده باشه و دکتر با سنوی بچه ببینه که بچه کاملا رسیده است خودش تاریختو نزدیک میزنه
اما بچه هر چی بیشتر توی شکمت باشه ریسک بستری شدنش کمتره و خوشحالتر به دنیا میاد ❤️

بگو سردرد و تاری دید و سرگیجه دارم
البته ممکنه آزمایش بگیرن و بفهمن الکیه
بگی درد دارم هم یا ازت آن اس تی میگیرن یا معاینه میکنند می‌فهمن باز الکیه

آخه زود نیست
برای زایمان

چرا اخه !؟!

بگو زیاد درد دارم

من 37وچهار بودم

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی