۴ پاسخ

زیر ۱۰ خطرناکه عزیزم، اونم نه خیلی، همین که بچه رشد کنه کافیه

هیچ چیز دیگه ای نو سونوت ننوشته؟

من اون ماه نوشته ۵۱درصد.
این‌ماه نوسته ۳۵درصد

صدک نرمال ۵۰هست بالای ۵۰یعنی بچه های تپل زیر ۵۰هم تا ۳۰نرماله زیر ۳۰دیگه فک کنم نرمال نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری