مامانا میگم چی بخورم بچم وزن خوبی بگره

۹ پاسخ

موز ،گوشت گوساله و مرغ کبابی،بستنی،بادام هندی و پسته

فقط لیدی میل طعمِ موزِش عالیه

بادوم درختی برای وزن گیری جنین عالیه

از ۷ماه به بعد وزن گیریش شروع میشه بذار اون موقع

موز ، مرغ و گوشت ، آجیل ، حلیم
ولی نه از الان شما باید از هفته ۳۰ یا ۳۲ به بعد فکر وزن بچه باشی الان هر چی بخوری خودت بیشتر وزن اضافه میکنی

عزیزم کباب بخور ماهای آخر

حلیم آبگوشت آش رشته موز گردو پسته بادام درختی کره بادام زمینی اگر حساسیت نداری بهش

ساقه طلایی موز

حلیم ، موز ، سینه مرغ ، مغزیجات و..

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
bita bita قصد بارداری
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری