۷ پاسخ

کوبیده بیشتر

توی هفته شما وزن جنین مطرح نیست
از الان خودت رو درگیر این مسئله نکن اگر شروع کنی به خوردن غذاهای وزنگیر ممکنه باعث بشه دیابت بارداری بگیری ! پس سعی کن تمرکزت رو نه روی وزن بلکه روی کیفیت خورد و خوراکت بزاری مثلا مغزیجات و پروتیین بخور!

برو خداروشکر من ۱۸ هفته یک قل ۱۸۵ گرم بود یک قل ۱۶۵ گرم دکترم گفت نرماله دیگه ۲۰۴ گرم که عالیه تپلی قشنگ

۲۰۴ برای ۱۸ هفته که نرمال ترینه عزیزم.

۲۰۴ که خیلی خوب و نرماله

عزیزم هنوز زوده برای وزن جنین برای منم 200گرم بود تا الانم 4 کیلو کم کردم اما میگن وزن بچه تقریبا5، 6هفته آخرمهمه...
برای وزن گیری هم حلیم و بستنی ومغزیجات خوبه...

اول اینکه فعلن تواین هفته هاوزن مهم نیست از۲۸هفته وزنگیری شروع میشه بروزن گیری مغزیجات حلیم آبگوشت حبوبات کباب کوبیده سیرابی قلم گاو

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری