۳ پاسخ

کسی نیست یکم نگه داره چیزی بخوری درک میکنم..منم اکثرا تنهام

تاب بگیر بزار توش خیلی بکار میاد

وای مثل دختر من دقیقا هر دو سه شب اینجوری میشه

سوال های مرتبط