۶ پاسخ

منم صبح از خواب بیدار شدم به کمر خابیده بودم خیلی نگران شدم بیشتر سعی میکنم ب پهلو بخابم

نه ولی کم کم خودتو عادت بده ب پهلو خابیدن

نه الان تا میتونی حال کن هرجوری میخوای

سعی کن از همین الان عادت کنی به پهلو بخوابی چون عادت نکنی بعدها سختت میشه الان ما تو این هفته ها داریم اذیت میشیم دیگه چپ و راست نمونده واسمون🥴🥴

از بیست به بعد باید حواست باشه

از ۲۰ هفته به بعد دیگه نباید بخوابی

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری