اشکال نداره تو 15هفته به کمر بخوابم

۶ پاسخ

تا18 میشه

سعی کن عادت کنی ب پهلو بخوابی

نه عزیزم

نع عزیزم راحت باش، دکتر من گفت از ماه هشتم باید دیگه به پهلو بخوابم ینی ۳۰ هفته

منم گاهی بلند میشم به کمرم🫤🫤

ن چ اشکالی من هنوز رو کمر میخوابم

سوال های مرتبط

مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣🤗 مامان جوجه طلایی🐣🤗 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد