۱ پاسخ

من سه تا خریدم 240 شد.دونه ای نگفت.گذاشت رو ترازو کشید بهم قیمت داد.من نمیدونم دو تا استخون که دیگه به کارشون هم نمیاد چرا باید این قیمت باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان mahlin♡ مامان mahlin♡ ۱ سالگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی