۹ پاسخ

تا یک سال طبیعیه منم الان یک سال شده

سلام عزیزم گروه زدم تو روبیکا برای اقدامی ها و اونایی که بچه دارن یا بارداری
اینم آیدی من Mohii822

اگه زیر ۳۵سال هستی تا یکسال طبیعیه. ولی باید دیگه بری دکتر سونو و ازمایش بدی محض احتیاط

بله تا یسال طبیعیه

چند سالتون هست؟

اگه زیر سی و پنج هستی اره طبیعیه

تا ۱ سال طبیعی

آزمایش و‌سونو هم‌خودت هم شوهرت انجام ندادین؟

ازمایش پرولاکتین دادی؟

سوال های مرتبط

مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری