تا یک سال طبیعیه منم الان یک سال شده
سلام عزیزم گروه زدم تو روبیکا برای اقدامی ها و اونایی که بچه دارن یا بارداری
اینم آیدی من Mohii822
اگه زیر ۳۵سال هستی تا یکسال طبیعیه. ولی باید دیگه بری دکتر سونو و ازمایش بدی محض احتیاط
بله تا یسال طبیعیه
چند سالتون هست؟
اگه زیر سی و پنج هستی اره طبیعیه
تا ۱ سال طبیعی
آزمایش وسونو همخودت هم شوهرت انجام ندادین؟
ازمایش پرولاکتین دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.