دخترا تو ۳۵ هفته وزن ۲۵۴۸ گرم خوبه یا کمه ؟؟

۵ پاسخ

خوبه اره خداروشکر.

خوبه عزیزم منم تو ۳۵ هفته وزن جنینم ۲۶۰۰ بود

من ۳۲ و ۲ روز سونو شدم ۲ کیلو بود
فکر کنم واسه شما هم خوبه اره

کلا از ۲و نیم به بالا براتولد خوبه
۴ به بالا هم میگن خوب نیس
۳کیلو بهترین ونرمالترین
شما تا ۴۰ هفته حتما میرسی ۳

خوبه تا ۳۸ هفته ۳۱۰۰ میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان مامی فندق🩷🎀 مامان مامی فندق🩷🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری