وبلخره ازمایش قندم تموم شد خیلی سخت بود🙄

۵ پاسخ

خوشبحالت🥲

منم پری روز انجام دادم خیلی بد بود ۳ بار ازم خون گرفتن با اون پودر مزخرف

منم همینطور

باید تو هفته ۲۵ انجام داد ؟؟

وای منم الان دادم خیلی وقت گیر و کسل کننده بود

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام هفته بیست‌وهفتم بارداری