عدس هم نفخ داره؟

۵ پاسخ

آره نفخ داره

اره شدید من ی بار بعد زایمان خوردم بااون معده درد راهی بیمارستان شدم

اره نفخ داره سعی کن روزای اول حبوبات، سبزیجات، لبنیات نخوری

بله حبوبات ها نفخ دارن

الان میخوام غدسی درست کنم
بچم نفخ داره
عدسی بخورم بدتر میشه؟ یا اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۵ ماهگی
مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱۲ ماهگی