عدس نفخ داره؟.....

۶ پاسخ

تو شیردهی اگر منظورته کلا حبوبات و لبنیات نفخ داره

بلهههه داره

آره عزیزم نه به اندازه نخود و لوبیا ولی بازم

ب شدت.اصلا نخوری

کمی.

نه به اندازه لوبیا و نخود

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۸ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۴ ماهگی
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱۲ ماهگی