۴ پاسخ

من دچار سرما خوردگی شدم فقط بهم قطره آب نمک برا بینی داد و گفت شربت عسل و آبلیمو بخورم

با مشورت پزشک باتوجه به شرایطت دارو میده به من لورتادین داد

باید به دکترت بگی اما من رفتم بهم سیتریزین داد گفت زیاد نخور

روغن بنفشه بریز تو هر سوراخ ینی یه قطره
به پیشونیتم برن زود تخلیه میشه خوب میشی

سوال های مرتبط