۳ پاسخ

له میکنیم میدیم دیگه چیز خاصی نیست. گلابی رو من میپزم

من سیب و موزو له میکنم یکمم آب پرتقال اضافه میکنم میدم دوس داره

له میکنم با پشت قاشق ولی موز با فرنیش میدم خالی نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدمَهدی✨️ مامان محمدمَهدی✨️ ۱۵ ماهگی