۶ پاسخ

شیر خشک اپتامیل ۳ دارم بچم خودش و از شیر گرفته لازم ندارم کسی نمیخاد

مامانا کسی اپتامیل ۲ نداره ب بچش نسازه بخاد بفروشه با قیمت کد ملی خریدارم

عزیزان
توجه کردین ‼️‼️
چرا جدیدن شیر خشک پرونوترا انقدر بوی تندو تیزی داره قبلنا اینجوری نبود؟

گیگوز عالیههه

فقط اپتامیل بده جز این چیزی نده بدرد نمیخوره

گیگوز هم خوبه اپتامیل هم راضیم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان دریا و ملینا مامان دریا و ملینا ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی