بچه ها من زنبور به دستم نیش زده اشکال نداره

۳ پاسخ

به پزشکت بگو

برو اورژانس تابهت آمپول بزنه ممکنه طبعت نسازه خوب نیست

اشکال که نداره ولی ممکنه حساسیت بزنی

سوال های مرتبط

مامان نیاز🩷 مامان نیاز🩷 ۵ ماهگی
مامان آویسا مامان آویسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهفتم بارداری