سلام خانما معده درد میکنه شدید چی بخورم

۲ پاسخ

اگر سوزش معده دارین و ترش میکنین شربت آدی ژل خوبه
روش خونگی هم شیر سرد یا عسل بخورین برای من که موثر بوده

من ک دکتر هم پنتوپرازول نوشته هم فاموتدین ولی فایده نداشت شما. میتونی استفاده شاید جواب‌داد

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری