خوشگلا روزی چن لیوان آب میخورین ؟

۱۲ پاسخ

۱لیتر

تا دلت بخواد

چندلیوان

اب نخوردن اصلا خوب نیست

زیاد زیاد

خیلی خیلی قبلا اقد آب نمیخوردم جیگرم‌حال میاد کمی خنک باشه چقدز از خدا تشکر‌میکنم‌برا نعمت آب 🤭

تا دلت بخواد کلا در حال آب خوردنم
بعدشم دسشویی😂😂😂

۱ و نیم لیتر

۱۰ ۱۲

اقد قرص مکملا زیاده ک از صبح ک شروع میکنم تا اخر شب باید قرص بخورم هر کدوم ی لیوان 😂

من روز اصلا اب نمیتونم بخورم. ولی شبا تا صبح دوتا اب معدنی رو تموم میکنم

من صد لیوان فکنم😕😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان امیر هادی مامان امیر هادی هفته سی‌وسوم بارداری