یه لیوان
من عاشق شیرم میمرم براش فقط شیر گاو میخورم وشیر گاومیش تواین 21سال لب به شیر گوسفند نزدم خیلی بدم میاد من اگه یبوست کنم تنها داروم شیره جواب میده یا معده درد داشته باشم خدا شاهده شاید باورنکردنی باشه اما به تب من میفته از بچگی خیلی میخورم شیر با لیوان قانع نمیشم با قابلمه سر میکشم انقد دوست دارم🥹😂😂😂
هفته 4کیلو
هیچی چون سنگ دارم حتی کلسیمم ندارم تو قرصام 🙃
منکه حالمو بدمیکنه
ی لیوان پودر لیدی میل موزی میریزم مث شیرموز میشه خوشمزه و شیرین برای وزن بچم عالیه
نمیخورم من ولی خوب درکل دکترم میگه روزی یک لیوان
به نام خدا هیچی
هیچی
دوس ندارم 🫠
ماست و دوغ میخورم
یدونه
یک لیوان با ی خرما
دو لیوان
هیچی والا لب به شیرنزدم اصلا دوس ندارم چون
یکی معمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.