من باردار بودم زیاد شیر خوردم شیرم دارم ولی چرب نیست کمکی هم میدم به بچم
من اصلا شیر نمیخورم
من شنیدم آبگوشت هم برا وزن گیری بچه خوبه هم اینکه شیر رو زیاد میکنه
شیر و خرما رو باهم میخورم
روزی یک لیوان معمولا هم اخرشبا
چه خوب شیر میخورین من اصلا نمیخورم
من روزی ۲ لیوان
عاشققققق شیرمممم
عزیزم شما نامه روانپزشک رو برای فوبیا گرفتین ؟ چی باید بهش بگیم ؟ یا خودش دیگه همینجوری نامه میده؟ بعد این ترس از زایمان بیمه تکمیلی قبول میکنه که هزینشو بده؟
شیر بعد زایمان برای همه خوب نیست چون سرده و نفخ داره
ممکنه بچه حساسیت ب پروتئین گاوی داشته باشه یا رفلاکس و کولیک که لبنیات اذیتش میکنه
من شیر خیلی دوس دارم روزی دو یا گاهی سه تا لیوان هم میخورم
ماست هم هرروز یه کاسه
روزی یک یا دو لیوان پرچرب
فک میکنم میوه خیلی خوبه برای شیر داشتن
من روزی یه لیوان بزرگ با پودر سنجد قاطی میکنم میخورم
من از الان لیدیمیل شروع کردم هم برا بچه خوبه هم شیر میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.