اولین سونوگرافی برای چندهفته هست؟

۷ پاسخ

هفت یا هشت بدی اوکیه

واسه من دکتر نوشته تو ۸هفته بگیرم

من 8 هفته رفتم

من شش هفته ۱روز بودم رفتم گفت همه چیش اوکیه

7هفته تا 9برای قلب

۷یا ۸ میری سونو قلب
البته بعضی دکترا میگن ۵،۶هفته سونو ساک هم بری

۷ هفته بنظرم برای تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هشتم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان بارمان و تودلی مامان بارمان و تودلی ۳ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته دوازدهم بارداری
مامان پدی مامان پدی هفته سی‌ویکم بارداری