۲ پاسخ

درمانگاه حکیم فارابی
دکتر سهیلا قضایی پور
حرف نداره من پسرمو از نوزادی میبرم
اتفاق فردام هست باید از صبح ساعت ۷ بری نوبت بگیری
من شماره ام دارم ک ویزیت میدی نوبت میگیری
اگ بخای شمارشو بفرستم نری تا اونجا

فوق تخصص کودک سراغ دارم عالیه
اسلامشهره

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری