برای تب دخترم پاراکید بگیرم یا ایبوپروفن ؟؟

۴ پاسخ

ایپوبروفن قویتره اگه بی قراری میکنه بده

ایپروفن.پارکیدازیریکسال.دکترم گفت.

پاراکید

من که پاراکید میدم

سوال های مرتبط

مامان دلوان مامان دلوان ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی