شما از چند هفتگی به پهلوی چپ می خوابید؟

۱۱ پاسخ

من از همون اول بارداریم ب پهلوچپ میخوابم

از وقتی فهمیدم باردارم
ولی خسته میشم سمت راست هم میخوابم ولی بیشتر سمت چپ

من از وقتی فهمیدم باردارم به پهلو چپ و راست می‌خوابم خیلی پهلو هام درد داره نشسته رو به بالا می‌خوابم

من تا چند ماهگی نمی‌دونستم حاملم ب شکم می‌خوابیدم ولی خب کلا ب پهلو می‌خوابی دیگه جور دیگم نمیشه

عزیزم حتمی نیست که فقط به چپ باید بخوابی راست هم اوکیه
ولی به پشت از ۲۰ هفته دیگه نباید بخوابی اصلا
مگر اینکه خسته بشی در حد دو سه دقیقه دراز بکشی همین

من از اول تو 10هفته هستم به پهلوی چپ میخوابم دکترم گفت خون رسانی بهتره ونهاف دورگردن جنین نمیپیچه انقدر زود قلبش تشکیل میشه

از ۴ هفته

من هنوز بعضی موقع ها ب پشت میخابم

من دو روزه پریودم عقب افتاده رو پهلو چپ‌میخوابم دردش کمتر میشه سمت چپم درد داشت

۱۹ هفته

به من گفتن از ۴ ماه و نیم به بعد رعایت کن، الان سعی میکنم تمرین کنم ولی زیاد اذیت نمیکنم من

سوال های مرتبط

مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی