بچه ها آزمایش همسرم چطوره 🥴🤧

تصویر
۱۱ پاسخ

یکم ضعیفه

ارزوجان

ارزو ازمایشش بهتر شده

با تعیین جنسیت هم ۷ میلیون میگفتن

مال من ای یو ای

اگه خیلی ضعیف بود اره عزیزم باید ای وی اف کنین

تنبلی داشتم اونم الان خوب شدم فولیکول اینام هم به اندازه ای که واسه بارداری باشه میرسه ،ولی باردار نمیشم ،ازمایشای همسرم هم نرماله

من خودم شوهرم ۴ بار ازمایش داده بود همش نرمال بود ضعیفی اینا نداشت ،این ماه ک رفتم واسه ای یو ای ،یکم کم تحرک نشون داده بخاطر اون پرسیدم ببینم فقط مرکز ناباروری دقیق تره واسع ازمایش اسپرم
اون یکیا الکیه که همش نرمال نشون میده؟؟
لطفا جواب بدین

اونجایی که ازمایش داده مرکز ناروری بود عزیزم؟

اگ واریکوسل داره بگو عمل کنه

این قبلیشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان‌آینده😍🥺 مامان‌آینده😍🥺 قصد بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مححح مححح قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته نهم بارداری
متی متی قصد بارداری
نیلا ی نیلا ی قصد بارداری
نورا نورا قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی