۷ پاسخ

همسایه خوبم نعمته واقعا. ما کلا تو ساختمون دو واحدیم ظهر برام قرمه سبزی آورد

نگران نباش اتفاقی نمی افته که، یه چیز شیرین و خنک بخور مثل بستنی بعد یه ربع به پهلو چپ دراز بکش و استراحت کن

ن بابا هیچی نمیشه نگران نباش

دعوا رو ک میکنی استرسش رو میکشی نگران بچه هم میشی. تپش قلبم میگیری
پ قشنگ دعوا کنین بعدش با خودت مرور کنی لبخند رضایت بزنی

اب بخور و استراحت کن عزیزم چیزی نیست

آب قند بخور نفسای عمیق بکش خودتو کنترل کن بهش فک نکن ک ون لقش

نه راحت باش اب بخور نفس احمیق بکش
همسایه دعوا کرد تو چرا استرس میگیری. مراقب خودت باش

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی