مامانا کسی هفته ی 24 به بعد تاری دید گرفته؟

۵ پاسخ

من خیلی دست و پام خواب میره بیشتر دستم الانم گوشی دستمه دست راستم گز گز میکنه

من داشتم کمی. فقط حواست به فشارت باشه بالا نباشه. اگه فشار نداشته باشی به خاطر افزایش گردش خون گاهی تاری دید پیش میاد. محض احتیاط با دکتر هم مشورت کن

بنظر من واسه بارداری باشه

ینی واسه بارداریه

من بخدا از دیروز اینجوری شدم هی میگم چرا چشام نمیبینه

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙هانا💗 مامان شاهان💙هانا💗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری