۵ پاسخ

تاوقتی وقتت نشه هرکار کنی نمیاد اینو تجربه کردم ک میگم

منم همینم... هیچی جواب نمیده

منم یک زایمان ۴۰داشتم خیلی واقعا خسته کننده س .
من اخر سونو دادم اب بچه م کم بود بستری شدم با معاینه تحریکی اخر دردام شروع شد و کیسه ابم پاره شد

چیشد آخر بدون درد بستری شدی؟

کپسول گل مغربی بزار ظهر ردش نیم ساعتی بخواب بعد برو پیاده روی کن بعد رابطه بدونه جلوگیری عالیه

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی