۱۰ پاسخ

درسته گریه میکنه ولی برای خودش خوبه که تدی
بهش نده عادت میکنه قطعا همینجور که گفتی خودتم جلوش دستت نگیر یادش بیاد

منم تو همین مرحله ام دیگه بهش گفتم اونروز هر چی میخوای گریه کن نمیشه نداریم چون دنبالش میگرده و نق میزنه و فک کنم از سرش میپره و باید جایگزین برای سرگرمی پیدا بشه مثلا هانا غذا میخواد بخوره اگه دهن همه عروسکاش و ما بکنه خوشش میاد و خودشم میخوره...

پسره منم همینه من مجبوری موقع غذا میدم آخه تا نبینه نمیخوره کلا ظرف غذاشو میبینه خودش دنبال گوشی میگرده

جایگزین باید براش میذاشتی در وهله اول مثل کتاب یا اسباب بازی موزیکال

با کتاب بهش غذا بده.
من به آبان گاهی با کتاب غذا میدم.

دختر منم یه تایمی عادت کرده بود گوشی ببینه تا غذا بخوره دیگه منم یه مدت گوشی کمتر دست گرفتم و تایم غذا گوشی رو بالا میزاشتم نبینه کم کم از سرش افتاد و از زمانی که از شیر گرفتم غذا خوردنش خوب شد

سلام عزیزم،ازاین گوشی اسباب بازیا براش بگیرین ودیگه پیشش گوشی دستتون نگیرین تایادش بره

چند روز بگذره از سرش میوفته ،مادرشوهر منم بهش از تو اینستا کلیپ کودکانه نشون داد،وای عادت کرد،الان منم کلا گوشی رو از چشمش دور کردم،دیگه از سرش افتاد

با گریه کردن چیزی براش نمیشه ولی اگه کوتاه بیایی می فهمه با گریه همه چیز باید داد بهش اصلا مقاومت کن گوشی رو قابم کن

یه چند روز گریه می‌کنه بعد از سرش میوفته کلا

سوال های مرتبط