من الویه میخوام درست کتم مشکلی نداره

۱۰ پاسخ

سس مایونز چون تخم مرغ خام داره خوب نیس

سوسیس کالباس نریز توش با مرغ درست کن چیش ضرر داره
سس مایونز هم سعی کن کم بزنی چون دکترا میگن کلا سس نخورید

من الویه میخورم فشارم میره بالا مواظب باش چون سنگین بخاطر تخم مرغ سیب زمینی که داره

نه بخور نوش جونت فقط چون سنگین هست و بخاطر سس چربیش زیاده ماهی یکی دوبار بیشتر نخور

به جا سوسیس کالباس مرغ بزن خاصیتش بیشترر

فک‌کنم فقط منم‌ک‌همه چیزو بدون استرس میخورم😂😂😂

چرا اینقدر بارداری رو سخت میکنید😩
بخور نوش جوووونت

نه بابا بخور

😐😐منکه میخورم آخه خیلی چیزا نمیتونم بخورم اینو بهتر میخورم

منکه چندباری خوردم البته بدون سوسیس کالباس چون گفتن ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری