خانما من میخوام ماهی هوور بخورم مشکلی نداره ؟

۴ پاسخ

من میخورم

نه جیوه اش متوسطه

نه چه مشکلی

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان ایناز🧚‍♀️🎀 مامان ایناز🧚‍♀️🎀 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی