۵ پاسخ

نه خوبه .اول بزن گوگل بخون درموردش
فشار رو میاره پایین

خونو رقیق میکنه نمیدونم ساید خوب نباشه

مشکلی نداره

چای ترش بنظرم برا فشار هس فشارتو نندازه

نه

سوال های مرتبط

مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی