خانما سونوگرافیم خوبه؟ کسی سر در میاره؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم نسبت به هفتت همه چیزت خوبه کیسه زردت تشکیل شده اما فتال پل یعنی قبل جنین واضح نیست ننوشته رویت نشد نوشته واضح نیست چون هنو کوچیکه حالا شما 10 روز دیگه بری اوکیه و فک کنم کیست هم داری ولی ایرادی نداره منم دارم

ده روز دیگ برو هم جنین دیده میشه هم قلبش

اره عزیزم کیسه زرده دیده شده جنین هنوز نه ک هنوز زوده همچی عالیه

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته دهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوینا💗نیکان💙 مامان آوینا💗نیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر نازم مامان پسر نازم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۱ ماهگی
مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد