بارداری
وباز هم هوس چیزهای مضر🤕

تصویر
۱۰ پاسخ

نوش جونت مضرر هم نی ولی کاش خودت همینو درست کنی بهتره

از پیج یام یام سوسیس بخر دیگه مضر نیست

اون خانوم که گفت بی اشتهام احتمالا بچه ش دختره وشمایی که میگی اشتهات بازه و معده درد میگیری پسره.حالا فهمیدی چی میگم؟؟

چرا من اصن هوس نمیکنم

نوشجونت

وای من دلم هیچ چی نمیخواد چرا حالت تهوع ندارم ولی خیییلی بی اشتهام

فک کنم فقط منم قبل بارداری هم از کالباس متنفر بودم اصلا معلوم نی گوشت چیه😬😖😣😣

خونگی بخری بهتره

منم هوس میکنم همش ولی نخوردم

دل منم خاس با گوجه و خیارشورو نون باگت😋😋

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری