هویج تو بارداری مضر

۳ پاسخ

خیر در حد معمول ضرری نداره ولی زیاده روی نکنید در ضمن ویتامین آ موجود در هویج ضرری ندارد ولی ویتامین آ حیوانی مثل جگر ضرر دارد و نباید خورده شود

هفته ای ۲تا مجازه تا پایان ۴ماهگی

میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیستم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوثر و معصومه مامان کوثر و معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری