۷ پاسخ

خواهرشوهر من زایمانش اورژانسی شد ۳۷ هفته
شب قبلش هم زدن
روز زایمان هم زدن
اما اثری نکرد بازهم بچش ان ای سیو بستری شد البته میگفتن ریه اش اب گرفته

من ۳۶ انقباض داشتم نشت کیسه اب همون شب بهم زدن صبح زایمان کردم

یعنی میشه الان زد

آمپول ریه باید همه باردار هابزنن؟

اره.

فک نکنم

برا من که دکترم نوشت و زدم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان لیان‌کوچولو✨ مامان لیان‌کوچولو✨ ۵ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان پسرام🧸🧸 مامان پسرام🧸🧸 ۹ ماهگی