دخترا مامانم فرنی میپزه برام خوبه بنظرتون

۵ پاسخ

من ویار ندارم به فرنی هنو چیزی نمیخوام حالم بهم میخوره از همه غذا ها مامانم ناهار برام تو پله کدو سرخ کرد واقعا چسبید خوردم

اره خیلی خوبه😆من ویارم فقد فرنیه هرچقدر بخورم سیر نمیشم😁🫠

اره گلم عالیه

سلام عزیز خوبه فرنی مگه چشه 😋

اره چرا بد باش

سوال های مرتبط

مامان طلا مامان طلا هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری