شربت سفکسیم یخچالیه!؟

۴ پاسخ

سلام من 17روزه زایمان کردم سفکسیم مصرف میکنم زایمانم طبیعی بوده هنوز هم مصرف‌کنم چون بخیه های داخلیم هنوز خوب نشده

اره حتما

چن روز گفته بده

من تا خط آب ریختم باز خیلی سوسپانسیون آماده شدش غلیظه بنظرم یکم بیشتر بریز

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۵ ماهگی
مامان حنا👧🩷 مامان حنا👧🩷 ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی