این شربت آهن یخچالیه؟خوبه این شربت آهن؟

تصویر
۲ پاسخ

اگه نوشته دما ۳۰ درجه تو پخچالم نباشه مشکل زیادی نیست ولی اگه دما ۲۵ زده بزار یخچال

روش ننوشته من نمیذارم

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا ۱ سالگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان آهوبره🦌 مامان آهوبره🦌 ۷ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی