۷ پاسخ

پدی لاکت ازهمه بهتره هر ۱۲ساعت۵قطره واسه پسرم هست
شربت فاموتیدین بچه۱۲ساعت یک بار یک سی‌سی
شربت گلیمچه هر۱۲ساعت یک سیسی

طبیعیه عزیزم فقط آروغشو حتمن بگیر

سگانوز برای نوزاد دوماهه چقدر بدم
دکتر نوشت روزی یه بار دو و نیم سی سی میشه چقدر ؟

من بهش اهورا نینی میدادم بعد پاهاشو دوچرخه ای ت‌ شکمش جم کن خیلی تاثیر داره به من دکتر دخترم گفت پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵ قطره و کولییکیز هم میدادم و خودتم غذاهای نفاخ و فسفود و ادویه ترشی جات نخور

دختر من‌۴۰ روزش شد دکترش سگانوز نوشت خیلی خوبه هم راحت میخوره هم شیرینه هم تاثیرش مثبت بود

خیلی بد میشه بچه منم همینطوره نمی دونم چه کنم

کم کم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان از همه رنگ🌈 مامان از همه رنگ🌈 ۵ ماهگی