۴ پاسخ

آره عزیزم برو پیش دکتر خودت برات داروهای مجاز و می‌نویسه نذار بدتر. بشی یه وقت تب و عفونت کنی
من تازه آنفولانزا گرفتم رفتم دکتر دارو داد

من دکتر نرفتم پرتقال و لیمو شیرین و نارنگی و سیب زیاد خوردم و آب جوش با عسل و لیمو ترش باهم بهم بزن خیلی حالمو خوب می‌کرد یه لیوان بعد صبحونه و یه لیوان موقع خواب میخوردم

هیچی نمیدن حالا بازم برو یه سرم برات بنویسه شاید خوب بود
نزار تب کنی فقط

عزیزم عکس شکمت بده قربون شکل ماهت بشم😍🥹

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری