۱۴ پاسخ

بچه من ۱۷هفته ۲۸۰ گرم بود زیاد درگیر این نباش گلم بچه اخرهای هفته بیشترین وزن میگیرن

من 18هفته 214گرم بود

بچه ی من ۲۰۷گرم بوددکترگفت خوبه نگران نباش

۱۸۹ بود مال من ۱۸ هفته نگران نباش نرماله

مال من 180 گرم بود . قرار نیست با هم مقایسه کنیم . دکتر نظرش این بود نرماله

من ۲۸۵ گرم بود
البته تو ۱۹ هفته و ۳ روز

من داداشم ۳۱۰ بود🤣
وقتی به دنیا اومد ۴ کیلو و نیم
خیلی موارد نادر🤣

برا من ۱۸ هفته ۱۹۰ گرم بود

حدود ۲۰۰ گرم طبیعیه
اما ممکنه‌ پیش بیاد یکی بیشتر باشه

من ۲۵۳‌گرگ

واسه من ۲۰۸گرم بود وزن هنوز خیلی مهم نیس

برا من ۲۲۰ بود
محاله بنظرم

از منم 18 هفته و 2 روز 230 بود

کم استرس دارم تا دو هفته ی دیگه دغدغه ی اینم بهم اضاف کنین😂

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری