۴ پاسخ

سلام عزیزم
من ازامایش ک دکتر برام نسخه نوشت برای ۱۶هفتگی نسخه گم کردم شما از نسخه عکس دارین برام بفرستین
منشی دکترم میگه حتما حضوری بیا دوباره

۱۶هفته چه ازمایش داره

ن عزیزم نیاز نیست

۱۶ هفتگی چ ازمایشی داره دیگ

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری