۸ پاسخ

من تو هفته شمام اما ندارم یعنی جنین رشد نداره؟؟

اره اگر زیاد نباشه

من هنوزم گهگاهی دارم

منم تیر کشید واژن دارم زدم هوش مصنوعی گفت چون گردش خون اون قسمت میره بالا و بچه تو رشد و رحم داره جا باز میکنه بخاطر اونه گاهی واژن تیر میکشه

همه دردا تا اخر بارداری میگن طبیعیه 🤦

من از دیروز دارم نگران شدم

من که دارمش

اره بخاطر رشد رحم هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری