شاخ درآوردی تعجب نکن من اون روز یه رگ توی لگنم گرفته بود که تا الان نمیدونستم اونم هست 🤣
تو بارداری همه چی طبیعیه😭😂
من نه لکه بینی نه ترشح هیچی نداشتم
فقط کمی شکمم درد میکرد به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی چون ۳ سال سابقه نازایی داشتی الان کوچک ترین علائم میتونه خطرناک باشه پس شیاف پروژسترون برات مینویسم
منم از ۶ هفته دارم استفاده میکنم
آره عزیزم منم گاهی وقتا همینطور میشم
نه
کوچک ترین علائم از شکم و واژن داری به دکترت بگو
اون بسته به شرایط بدنت میگه که طبیعیه یا نه
اره طبيعيه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.