بچها یسوال تو هفته من تیرکشیدن واژن طبیعیه؟

۶ پاسخ

شاخ درآوردی تعجب نکن من اون روز یه رگ توی لگنم گرفته بود که تا الان نمی‌دونستم اونم هست 🤣

تو بارداری همه چی طبیعیه😭😂

من نه لکه بینی نه ترشح هیچی نداشتم
فقط کمی شکمم درد میکرد به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی چون ۳ سال سابقه نازایی داشتی الان کوچک ترین علائم میتونه خطرناک باشه پس شیاف پروژسترون برات مینویسم
منم از ۶ هفته دارم استفاده میکنم

آره عزیزم منم گاهی وقتا همینطور میشم

نه
کوچک ترین علائم از شکم و واژن داری به دکترت بگو
اون بسته به شرایط بدنت میگه که طبیعیه یا نه

اره طبيعيه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری