۴ پاسخ

من. سه‌تا بچه هامو دادم و خداروشکر هیچ تبی نديدم

نه نباید بدی

من از دکتر پرسیدم گفت نظرات متفاوته ولی قبل واکسن بدی تاثیر انچنانی نداره واقعا، کلا خیلی فرق نمیکنه، گفت پاراکید هم مثل استا دوبرابر بده

نه بعدش که رسیدیم خونه میدم من تجربه واکسنمومو نوشتم مامان دوست داشتی بخون

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی