بچه ها سونوم خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

اره عزیزم عالی

جالبه
من ۲۷ هفته تمام رفتم وزنش ۱۲۰۰ بود صدک‌وزنیش رو زده ۴۸ درصد
برا شما دو روز از ۲۷ گذشته ۱۱۵۰ زده ۶۰ درصد
واقعا نمیدونم سونوگرافیا بر چه مبنایی صدک میزنن
ولی جوابش خیلی خوبه ماشالله 🤍

از منم وزنش اینقد بود دکتر گف خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهربون مامان مهربون ۷ ماهگی
مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی