سلام خانما عدسی رو وزن بچه تاثیر داره؟

۸ پاسخ

ولی عدس نفخ نداره بدون اب کردن هم درست کن

من همیشه شب قبل تو اب می ریزم وتا روز بعد که درست کنم دوبار ابشو عوض میکنم اصلا نفخ دلدرد هم نمیاره جدا از بارداری قبلا همیشه هفته ای یکبار عدسی تو برنامه امون بوده یا یکبار خوارک لوبیا با قارچ الانم که گفتن واسه وزن بچه خوبه طبق روال قبل درست میکنم

اره عالیه برا نفخش یکم پودر زیره بریز.

خوب میشه؟

اره عدسی و خوراک لوبیا و نخود آب عالین
من عصاره قلمم گرفتم بهش اضافه میکنم

سلام آره خیلی خوبه

نفخ میکنی کم بخور

آره حبوبات عالیه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد