۵ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت نهایتا دوبار در روز یکبار صبح یکبار غروب

من یه بار ظهر میخورم یه بارم شب

ضرر ک نداره یجور تقویتی هست. تا سه بار در روز ک کلا مجازه

من یکیو نصفی پیمانه صبح
یکیو نصفی پیمانه بعدظهر میخوردم

من روزی ۳ دفعه با شیر میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد